Så jävla underbart!!!

min dag började som vanliigt, va på djurskyddet halva dagen. fram tills 13, sen va jag tvungen att åka hem eftersom ja skulle jobba på ica ikväll. när ja kom hem vart ja så trött så ja däcka!!

vid 4 ringde mamma och sa att min deklaration hade kommit. JAG KOMMER FÅ TILLBAKA 14 311:- :D:D:D  så jävla underbart!!!
paris resan e räddad, hyran e räddad i nån månad och äntligen har man råd att kunna handla nya kläder:D:D:D:D
de negativa e at man inte får pengarna förens vid midsommar. de suger  ju lite:p

men men sovdags nu och lååta lyckan smälta in i kroppen:P

gonatt


Kommentarer
Postat av: Amanda

Woho grattis fan vad najs!! :D

Själv får jag tillbaka ca 9000 men eftersom jag har ett företag så får jag dom inte förens i december... Så klaga inte!!!

2010-04-01 @ 13:11:31
URL: http://tindrelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0