Okej förlåt!!!

Okej nu har de vart en sjukt låång bloggtorka! till och med jag skäms nu för att den vart för lång..

Men det som har hänt under typ den senaste månaden är att jag har fyllt 20!!!! IIIIhhhh :D Fatta jag får gå på systemet och ja e typ vuxen nu:p shiit!!!!
veckan efter födelsedagen var de dags för Forshaga. jag hämtade upp bella bus och fick hennes underbara sällskap heela vägen upp:P sen fick vi träffa alla! helt underbart. festen vart inte jätte lyckad, eftersom vi hade lämnat lokalen till halv 1 på natten. detta eftersom det blev bråk så polisen fick komma och vaktmästaren sa att han kommer låsa lokalen.. men men de e ganska typisk, varför ska allt gå som planerat och varför ska man ha kul hela tiden?:P

okej i fredags så va jag och mamma och tog bilder i en studio. de blev sämre resultat denna gången, va mer nöjd  förra gången, denna gången kändes de som at jag såg tillgjord ut på alla bilder. och han tog ändå typ 55 bilder. men men här e typ den bild ja vart okej nöjd med




sen har malin kommit på den braiga idén att vi ska börja tävla lydnad!! jag och miller tävla lydnad, mm eller hur!!! fast nu när ja börjat träna honom så börjar han fatta vad jag vill så träningen börjar bli rolig:) så vi får se, vi har en lång väg kvar tills tävling:P

de sista som har hänt i mitt liv är att jag börja på ett nytt jobb i dag:) på göteborgs djurskyddsförening. de va skitkul så hoppas jag kommer trivas där vilket ja tror ja komer göra. kommer jobba om ja fattat de rätt varannan helg och 1 av de helgerna kommer ja jobba med bella bus:)

men nu måste hunden ut,

bye  bye

Kommentarer
Postat av: Amanda

Woho uppdatering!!! :D Fast du har lite fel tycker jag allt... Även om vi är 20 nu så är vi fan inte vuxna!! ;P

2010-03-31 @ 11:37:54
URL: http://tindrelin.blogg.se/
Postat av: Bellabus

I like you're writing :)



Du måste faktiskt skärpa dig, inte för att du måste skriva långa inlägg men du lam iaf skriva kort som typ hej jag lever och idag är en bra dag :P



Bilden var fin! dom ringde mig och sa att du hade sagt mitt namn :P :) Roligt att du ändå har både med och utan glasögon! :)



Pussar

2010-03-31 @ 13:23:27
URL: http://buseet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0