Minisemester igen

Jaha då har man vart på liten minisemester igen. Vi har typ vart på gården lika mycket som vi ha vart i lägenheten. De e skönt att komma bort lite men de e jävligt skönt att komma hem igen, till sin egna säng och alla sina saker. Miller däremot älskar livet på gården, med tanke på att varje gång vi är där är mycket vid sjön och badar. Han är mer blöt än torr när vi är därnere.

På väg ner så passade vi på att åka förbi Ekenäs slott. När vi kom dit så stod de att dom har öppet alla dagar förutom måndag och gissa vilken dag vi va där, joo en måndag!! Men vi gick runt i parken lite grann och fick tatt några bilder:


































Vi va tvungna att ta kort på denna skylt. Vem vill bo i Svenneby!!!??



Vi såg ett jätte ungt föl på vägen så va tvungna att ta kort på de..



Johanna tyckte att hon skulle ta kort på mig efter att ja badat så jag fick se min fiina frilla!! Luggen ser förjävlig ut när den börjar torka..







I tisdags va vi och hälsade på Sunshine och fick se hur han jobbade. Han jobbar på en hästgård verkar de som så Jop hälsade på en av hästarna. Jag försökte hälsa på en och skulle även ge den lite gräs. men när den va på väg att ta gräset ut min hand så ryckte den till utav helvette, jag blev skiträdd och vägrade hälsa på den igen. De lättade ju inte min rädsla för hästar!!



Jag hittade den typ av djur som passar mig. Dom hade 2 kattungar i en hästbox. De passade mig såå mycket bättre:P







I onsdags så åkte vi en tur till Malexander. Där hittade vi Palms väg:p



Sen blev de lite bad för hundarna innan vi åkte tillbaka till gården.











Tycker denna skylt e så jävla bra!!


Nu börjar filmen som ja vill se,
bye bye


Kommentarer
Postat av: Buset

Så underbart med bilder! men du måste göra dom större! :) man ser inte och dom går inte att trycka upp :/ :) <3

2010-07-24 @ 19:52:22
Postat av: Amanda

Fy fan vad coolt med Palms väg!!! Dit måste vi också åka!! :D Btw om 4 dagar så ses vi! Wiee!!! :D <3

2010-07-27 @ 11:55:48
URL: http://tindrelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0