Så svårt..

Att de ska vara så jävla svårt att kunna skriva lite varje dag. fattar inte varför? denna helgen så har de ju ändå hänt lite saker.
I fredags så va de dags för arbetsförmedlingen igen. börjar snart bli stamkund där känns de som. har varit där varje vecka än så länge tror ja. Men i fredags så va de dags att lämna in omdömmen från praktiker och betygen så att dom kan skriva in de i deras data. men när ja väl kommer dit så har jag inte fått med mig mina betyg. så har bara 2 omdömmen eftersom de från skolan antagligen  (jag hoppas de, för annars vet ja inte vart jag lagt dom:S) ligger på mamma och pappas vind i göteborg. så de kändes inte så jävla nödvändigt att åka dit bara för att lämna 2 papper. men men jag fick valt lite annat också, slutade med att ja va där i 2 timmar!
När jag kom hem så hade johanna hämtat barnet som hon skulle vara barnvakt åt. De e hennes kompis barn som hon passade under några timmar. Så de blev lek på en lekplats för henne och en av johannas kusiners barn.

I lördags så va jag själv en stund i lägenheten eftersom johanna va iväg och bowlade med hennes kusiner, sen kom de hit och de blev pizza och drinkar hemma hos oss.
Igår blev de drinkar och spel med kusinerna igen. Nu känns de lite som att man börjar få koll på vem som e vem. hade lite koll på de förut men va inte helt säker på de. Men de va trevligt. Dock kom ja och johanna sist när vi spelade TP. men de e inget vi pratar högt om:P

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0