En ny dag!

Vad har hänt idag då? Inte så jävla mycket.. Vaknade typ vid 7 av att de va så jävla varmt på rummet så va tvungen att öppna fönstret annars hade man väl runnit bort! sen somnade ja om och vakna inte förens vid halv 10.. så jävla skönt, va längesen som man fick lov att sova tills man själv vakna!

Sen va de dags att gå en promenad med Leia, så jag och miller följde med johanna så fick miller också en promenad. Leia är en hund som johanna går ut med varje dag för att hundens ägare är på semester.

Men utöver de så har min dag sett ut som så att de enda jag har gjort ä att antingen vakta Udda och att packa upp flyttlådor. Fan va saker man har, man packar upp låda efter låda men har fortfarande huur många kvar som helst!
Annars har de inte hänt så jävla mycket här hemma. lägnheten börjar dock kännas som hemma. har inte känts så förut, vet inte varför. men måste nog vara för att jag har fått upp en saker som e mina så att de känns som hemma.

Men dags att fortsätta packa upp,

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0