OJJ!!!

Okej nu har jag vart riiiktigt dålig på att blogga.. Såg att senaste inlägget va från 11 april:S

de som har hänt e för mycket för att skriva här, så tänker inte göa de utan tänker berätta vad som hänt de senaste dagarna.
I helgen så jobbade jag och malin på djurskyddet. de va föresten mina sista daga på där:D vi fick gjort allt vi skulle och lite till men tänk om vi skulle vart lite mer effektiva, fatta hu mycket vi skulle fått gjort:P
men nu ska vi inte vaa sånna utan hon och jag fick gjort de vi skulle och även de som susanne och suzanne sa att hinner ni får ni gäna göra det här, de här, de här och de här. och de hann vi med!!

i måndags så var jag hos veteinären med miller eftersom han från något ställe har blött. vi har aldrig sett vart de kommer ifrån utan bara att de vart blod på golv, vägg och lådor. men i söndags morse så hade han blod i pälsen, så som sagt i måndags va vi hos veterinären. de visade sig att efter hon gjort ultraljud på honom så såg vi att han har 2 cystor i prostatan som vardera e ungefär 1 cm stor. de är alltså därifrån blodet kommer ifrån. prostatan va dessutom lite förstorad men hade ingen oregelbunden form så de va inge cancer eller nåt sånt. utan "bara" cystor.
Så nu äter han även antibiotika eftersom han hade bakterie i prostatan, så de ska han i 20 daga eftersom de e minimum när de gäller prostatan..

men nu ska han få på sig tratten sen e de nana time

gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0