Uttråkad..

Att man kan bli s utråkad bara av att gå hemma de trodde ja inte. Trodde och vill alltid vara ledig så att man kan ligga hemma på soffan och bara kolla på tv. Men när de inte finns något på tv, ingen film man kan kolla på eller någon annan hemma som man kan prata med då är de sjuukt tråkigt här hemma. Just nu ligger jag hemma sjuk, för frisk för att bara ligga i sängen men orkar ändå inte göra något annat än att bara ligga hemma och inte göra något.. har feber, e illamående hela tiden och har jätte ont när jag andas så de e inte mycket man kan göra. men men snart blir man väl frisk annars lär jag klättra på väggarna..

De enda som jag har orkat med idag de är att vara i garaget lite. Har fått order av mamma och pappa att göra iordning i garaget eftersom de vill ha in utemöblerna där. Har dragit mig från att göra de eftersom jag vet att de bara blir jobbigt eftersom de e allt från forshaga. Allt så som vinterkläder, fåtöljen jag hade i mitt rum, skrivbordet, alla kökssaker så som toastmaskinen som användes flitigt:P och även brödrosten:P Men någon gång måste de göras och de blir inte lättare, oavsett när jag gör de så måste de göras... Hade väl hoppats på att hitta en lägenhet som jag hade kunnat flytta till innan jag behövde packa upp alla saker emn så vart de inte. eller vissa saker kommer jag inte kunna oacka upp nu.



Pratade även med madde idag och planerade lite om vårt 20 årsfirande:D äntligen e de snart dags för att fylla år igen och denna gången blir de 20:D:D!! Och eftersom vi bestämt att fira tillsammans jag, madde och amanda så ska vi göra något speciellt, så som de vart i år då vi firade oss 3 på megana:D som vart såå lyckat:D och denna gång så funderar vi igen att fira i forshaga, hyra någon lockal och ha festen där. och är vi då i forshaga så kan kanske så många som möjligt komma:D och även alla som vill komma e nog bjudna:P

Men nu ska jag kolla på the mentalist och sen e de sova:)
gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0