Äntligen!!

Nu har vi äntligen flyttat in i vår lägenhet! den e såå fin. helt nyrenoverad och jätte fräsch.  den e stor också. får plats med hur mycket skit som helst, fatta va jobbigt att städa sen:P
bilder på lägenheten kommer när vi inte har tusen flyttkartonger överallt. tycker de e saker ööverallt, och då e de bara johannas saker och lite saker som e hennes brors. alla mina saker kommer på fredag tillsammans med min älskade hund!! saknar honom extremt mycket. de e konstigt för även om jag e nanny åt jopis valp så saknar jag ändå min egna prins!! men han kommer om 1,5 dag så står nog ut:P lär väl vara såå trött å honom om typ 1 vecka eller nåt när han springer runt mina fötter när man försöker gå i hinderbanan som vi typ byggt av alla lådor! 
Men nu e miller iallafall frisk, stygnen togs i tisdags och de såg tydligen jätte fint ut.. de va min syster som sa de så får lita på henne!

men vill även tacka för en uundebaar midsommar med alla ni som va med i långvind. de va så härligt! skulle nog gärna vilja vara där typ hela sommaren. bara kunna släppa ut hundarna på tomten och de kommer ingen vart och sen låta dom springa där hela dagen!! såå mysigt!

Men nu ska jag fortsätta packa upp lite sen e de dags för middag!

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0