3 dar

Blir en liten uppdatering av vad som hänt de senaste dagarna..

i Torsdags så va jag på Arbetsförmedlingen igen. käss som att jag vart där rätt ofta. när ja tänker efter så va de 4:e gången på typ 3 veckor.. Men i torsdags så va de dags att lägga upp en "plan" på hur mitt jobbsökande ska gå till. Så ja fick lagt upp en liten plan på vad ja ska ha gjort till nästan gång, och då ska jag ha med mig betyg och omdömmen från tidigare jobb, och även praktikplatser.. När jag satt där så hade jag inegn aning om vart jag lagt dom papprena men jag hittade som tur e mina betyg och vissa omdömmen, men tror tyvärr att en del av de papprena ligger på mamma och pappas vind i göteborg. så ja får leta reda på dom när ja åker till göteborg och typ hoppas på att ja hittar dom.


igår så blev de grillning med några kusiner till johanna. de va jätte trevligt coh fick lära känna dom lite grann dom också. nu känns de som att jag träffat massor men de e typ samma som jag träffat flera gånger :P
Nu har vi även bilen i 1 vecka också. så jävla nice! Vi har Johannas föräldrars bil eftersom dom e utomlands, så vi va tvungna att gå upp vid 4 igår morse/natt för att köra dom till Arlanda.


Idag så har vi mest vilat men har även fått gjort en del i lägenheten. Jop har vart ute på promenader med de stora hundarna medans jag vart hemma med Udda och pysslat i mitt rum.


Kollade igenom lite bilder och såg dessa 2

 



och insåg att ja saknar dom er rätt mycket! Tur att ja får träffa er snart igen!!


bye bye


Kommentarer
Postat av: bellabus

Ja och vi längtar bajs mycket efter dig med!!!!!

2010-07-18 @ 00:44:17
Postat av: Madde

Kommer du snart hem igen Sandrow?

2010-07-18 @ 13:48:38
URL: http://madelenelundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0