Imorgon gäller de!

Eller nej de gör de inte, bara dags för ännu en stor utställning. Imorgon e de dags för My Dog 2010. Jag och miller ska tävla mot alla de erfarna och duktiga hundarna:s jag va på mässan idag och tittade med Fräs och när ja kollade på Springern så kände jag lite att va fan gör vihöär egentyligen. men så ska man inte tänka. de e klart att vi har en chans i ringen. handlar bara om tur, skicklighet och självsäkerhet. tur med domaren, att han tyckerr om ens hudntyp. vill han/hon ha en liten springer eller den kraftiga. hoppas på den lilla för då har vi kanske en liten chans. skicklighet... ja, har funderat en stund men kommer inte på vilken skicklighet jag och miller har:P och sen självsäkerhet. detta tycker ja är min största fälla. jag tror inte på oss. men denna gången ska jag försöka täka att alla har varit nybörjare, min hund är den bästa hund jag haft och han är min älskling i alla väder, oavsett va sopm händer kommer han alltid vara min hund.
2 bilder från stora stockholm 2009 (så här brukar de se ut för oss 2)

                
Miller och jag in action på:P                     En bild med en ganska fyrkantig miller:P

På tal om husvagnar: Va konstigt de kändes att skriva 2009, har vant mig vid att skriva 2010 så blev fel när man ska skriva något annat:p

Har hittat en ny favoritlåt tror jag ´"För kärlekens skull" med Ted Gärdestad. de e så himla fin. har lyssnat på den många gånge ikväll för att lugna ner mig själv och de har faktiskt hjälpt. har även lyssnat på Kaliforniens Guld som också Ted Gärdestad sjunger. man blir så lugn av dom.

men nu ska jag göra klartv de sista för imorgon och sen e de dags att åka in till centralen och hämta Boa:)

gonatt

ps: en sista bild från Stora Stockholm:P

tycker denna bilden e så himla fin på prinsen!(snodde bilden från sofie, hoppas de va okej)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0